2010年10月28日 星期四

廣華婦檢 + 甲狀腺覆診@10/25/10

星期一去咗廣華做婦檢, 對上一次去做已經係啱啱有咗時, 今次醫生話我婦科OK, 但甲狀腺有 D 事, 叫我去CHECK....我話已經BOOK 咗私家啦.....去排, 要到後年3月7 呀


之後去私家, 醫生叫我唔駛擔心, 無事既, 好小呢個位置會出事, 同埋話如果做手術其實都幾無謂.....同我抽咗3支血水出嚟, 再抽咗中間粒硬野去化驗, 第二日會知結果。


第二日收到姑娘電話, 開頭話乜野睇吓做唔做手術....嚇死我咩, 佢最後話我個結果同上一次一樣呀~


仲有, 我呢日去埋蒲崗村道運動場既兒童遊戲室, 同朗朗玩, 佢好開心呀


沒有留言:

張貼留言