2014年2月10日 星期一

買玫瑰鍋- 豬孖劇

買玫瑰鍋- 豬孖劇
 
我喺面書谷度 po 咗個鍋,
想唔到好多朋友同我一樣好有興趣
(想當日我都係咁crazy 愛上, 即刻買咗個嚟用)
好啦, 等我簡單咁教吓點 "豬"
 
首先, 當然要 APPLY 做會員先啦
搞掂後, 去返嗰間鋪既 LINK
 
玫瑰鍋 LINK

我上次買嗰個24", 連運費都係唔駛 400
同事嗰個高身, 連運費都唔駛500, 超抵

呢度係永安大減價.....
嘩......我嗰個要 $999??

 
 
首先揀想要啲乜,
例如我想買 #12
你可以揀 #12, gmarket 係咁, 佢有個所謂既底價,
毎個item 都唔同價錢, 會on top 咁加錢上去,

item 12 係50000 won



 

不過, 由於佢寄 EMS 嚟,
你寄一樣野又咁多錢, 買多啲都唔貴得好多,
建議買多啲衫呀褲呀咁, 豬孖劇啲衫都巧抵架~

揀好哂啲野, 就揀俾錢,
最多人kick 住就係俾錢度,
不過可能我用開 PAYPAL (不過個 EXCHANGE RATE 高啲架)
一向都無問題

我最初搞唔到係唔知點買,
查實一啲都唔難架~
 
REF:
韓國玫瑰鍋 - 實戰篇
韓國玫瑰鍋 - 用法

沒有留言:

張貼留言