2014年1月1日 星期三

寶石餅乾 (又名玻璃曲奇)

寶石餅乾 (又名玻璃曲奇)
 
之前都睇過其他書教整,
今次的起心機做,
硬糖呢, 我呢位唔食糖既人, 真係唔知原來市面大部分都係軟糖
我最後喺超超買咗呢隻,
望落好晶瑩剔透, 唔知出嚟會點呢~
 
 
事先已經喺朗朗小晞訓晏覺時整定去雪
為咗唔好糟到佢哋
我已經用手打牛油....
真係手仔都軟哂
 
牛油我已經喺整朱古力酥餅時放定喺mixing bowl
仲要喺窗度等佢曬吓太陽
天氣冷, 都搞咁耐先夠軟身
 
**用手打牛油, 真係力既表現**
 
**雞蛋喺雪櫃攞出嚟要回溫, 我用溫水同佢暖身**
 
**加埋糖, 我隻手已經無乜力水**
 
**分兩次加蛋**
 
**我先加入大部份蛋白**
 
**第二次加埋隻黃入去**
 
**蠢咗, 剛才用完個篩粉器好快手洗咗,
現在仲濕, 好彩我仲有一個**
 
**用刮刀拌勻**
 
**變成無粉粒狀態**
 
**用手整成團狀**
 
**我放入透明袋**
 
**硬糖我用個舂舂碎, 一野即碎,
我用麵棍, 舂極都唔得**
 
**total 4 個色**
 
**小晞醒咗要睇吓我做乜**
搞掂我放咗舊麵入雪櫃,
原先應為雪1~2個鐘,
我食完飯都成兩個幾鐘, 實夠啦
 
 
**一定要鋪多啲粉喺墊同麵, 又唔係會黏住**
 
**我整得太薄**
 
**朗朗聽到我個焗爐timer 響,
即刻衝入嚟話要幫我手
佢有一支朗朗麵棍架**
 
**睇個樣有板有眼架**
 
**佢話要整多啲星星**
 
**我short 咗, 無為意可能校錯溫度成200度,
變咗舊炭**
 
**第二轉靚仔幾多**
 
**效果實在太參差**
 
經過今次試做
我發現呢隻曲奇工序太多,
唔好整嚟俾朗朗學校開生日會用
maybe 整雙色曲奇算, 又簡單,小朋友又開心
 
寶石餅乾 (玻璃曲奇) 食譜:
無鹽牛油 100g
糖 70g

鹽 1/8t
雞蛋 x1
低粉 210g
彩色硬糖 10~12 粒
  1. 用打蛋器打牛油成乳霜狀, 成尖峰
  2. 加由糖及鹽拌均
  3. 分兩次加入蛋
  4. 分兩次加入粉類, 用刮刀以拌及切的方式拌均, 成沒粉粒狀
  5. 用手整成團狀
  6. 轆成長方形, 放入雪櫃雪1~2小時
  7. 硬糖整碎待用 (書話唔好咁早整, 我仲諗天氣咁凍唔怕, 點知都會變成一大舊, 真係整前先舂碎)
  8. 放入預熱 170 度, 烘烤 12 分鐘, 放入糖後再焗7~8分鐘
**由於今次我整後太薄, 我諗如果厚身啲會好啲**

沒有留言:

張貼留言