2011年7月30日 星期六

天灸療法 - 中伏天@7/24/11

天灸療法 - 中伏天@7/24/11

今次係做第二日, 即係第二個療程,
仲諗住叫老公陪我去做, 等做完有人呵吓, 點知佢話要去踢波喎....
一早講咗架啦, 都推我....其實係有啲唔開心....

叫咗婆婆幫我睇住朗朗, 去做完先~

我遲咗少少到醫院, 但可能一早安排定,
我見有人早過我到, 但我都可以入去先....

入到時, 上次嗰個好後生既女中醫迎接我,
仲有個都係著住醫生袍既女仔叫我坐低,
之後個醫師話我上次嗰啲位仲有啲紅 (查實仲痕架)
話會貼側少少喎
坐喺床邊嗰個女仔叫我唔好抓....大佬, 好難忍架喎....

今次一貼喺皮膚既感覺已經熱熱地, 同痕痕哋.....
我依時一個鐘即整甩啦
嗰晚已經覺得好痕.....第二日出咗水泡呀....
叫老公幫我拮穿佢再貼膠紙....

我足足貼咗幾日, 到星期五先叫收咗大部分水咁
但係勁痕啦.......

希望係值得啦......
同埋希望下次貼時個傷口好哂啦....

PS: 朗朗見親爸爸幫我整膠布就好好奇,
有晚仲要特登拉我轉身, 要睇我背後既膠布....

沒有留言:

張貼留言