2009年8月28日 星期五

21 週啦~

今個星期有 21 週啦~


由上個星期開始, 個肚仔大得好快, 呢兩日早上突然覺得好似夜晚食飽個肚咁大, 超越誇張


 


開始成日覺得肚餓, 不過我唸佢o係度極速生長緊, 因為佢郁得密咗好多, 上個星期只會集中o係夜晚郁, 現在晏晝都有郁啦~


 


好想 post d u/s 想上來, 等我 scan 哂先


下次睇醫生要等到 9/11 去廣華, 到時又可以睇到阿 b, 但無想攞, 私家又要等到10月, 好似好耐咁呢..... 


3 則留言:

  1. 叫老公而家開始多d同bb頃計, 仲要晚晚kiss kiss bb同埋同bb say goodnight先好訓呀!!  再多8-9個weeks, 你會見到bb 打功夫ga, 你個肚會"旭"下"旭"下咁ga, 好得意ga!!

    回覆刪除
  2. 小天使安祖娜2009年9月3日 下午3:26

    我要佢朝朝同晚晚都要同 bb 打招呼架, 不過當佢自認係佢最靚仔既爹爹.....我就有點受不了....(雖然我都有自認係乖乖既媽媽)
     
    佢毎次郁我都覺得好開心, 唔計佢o係臨訓郁吓郁吓令我訓唔到之外, 都 feel so good (不過老公未 feel 到)

    回覆刪除
  3. 我到而家都唔係好feel到BB郁o架!不過有時就覺得個肚有一邊凸o左出o黎,好似摸到佢個頭咁!我每晚都會同老公一齊摸住BB一齊祈禱先瞓!

    回覆刪除