2009年8月30日 星期日

雅培講座

今天參加咗雅培既產前講座


有醫生講解吓 bb 護理呀, 產後運動呀, 胎教呀, 陪月呀咁


去到胎教o個陣, 發現個講者同之前去翠屏o個個 bb care 講座係同一個人,


俾老公講我成日係咁報 d course, 用儘哂 d 星期六日, 又貪人地 d 贈品,


係.....我係貪人地 d 贈品, 大佬, 佢都識講啦, 現在陀緊個 b = 負責 400 萬,


雖然我成日講平有平養貴有貴養, 但慳得一蚊得一蚊嘛,


我見佢送o個張被仔好靚架, 況且又有野學, 都幾抵呀~


3 則留言:

  1. 梗係啦... 點解唔拎wor, 又唔係去搶!! 我老公... 都係阿b出左世之後先明白呢個道理呀!!

    回覆刪除
  2. 呢o的唔係叫做貪,都係慳返o的錢留俾BB第時大個用姐!最衰我星期六日經常都要返工,所以好難報到COURSE呀!

    回覆刪除
  3. 小天使安祖娜2009年9月4日 下午2:29

    我見有時都有 d 平日既 course 架, 不過都好快 full

    回覆刪除