2009年9月3日 星期四

開始有番 D 秋涼既感覺

呢幾日返工, 落街既時候覺得有 D 涼風吹來,


有 D 秋風既感覺, 好正呀,


體溫本身已經比較高, 始終大住個肚, 仲要比我本身再高 D,


咁孤寒既我都忍唔住晚晚一返到屋企開冷氣,


成日成身汗, 好辛苦...


 


今日上巴士, 唔多人但亦無位坐,


成巴士 d 人都係眼望望, 唔唸吓讓位俾我,


咁我傍o係樓梯住頂一頂,


點知大塞車, 架車都未到鑽石山我條腰已經好攰, 忍唔住o係度自己按,


原本睇望望既o靚仔讓位俾我, thanks~


到鑽石山個站, 又條友仔 (係中年男人) 落車.....呢個人之前都係睇望望既一員,


自己都落車啦, 都唔讓住俾我 ><


 


媽媽話佢陀我o個陣係無人會讓位架, 佢話可能你呢代會好 d,


但我發現都唔係囉, 我同老公都會讓位俾人,


佢讓位既速度往往比我更快,


點解到我要位坐既時候就無???


我唔會俾我孩兒變成呢 d 人既


4 則留言:

  1. 香港人就係咁o架啦!睇開o的!

    回覆刪除
  2. 小天使安祖娜2009年9月4日 下午2:28

    HIHI
     
    有你地既 F/BACK, 我會勤力 d架啦

    回覆刪除
  3. 你未預到好果d姐..遲d個肚再大d, 應該會好d人讓位架喇~

    回覆刪除