2010年1月1日 星期五

~2010~ 第一個 3 人世界

今日係2010年啦, 亦係第一個有阿 b 同我同老公一齊既新一年
之前毎之放煙花都同老公趴o係窗台一齊 "裝" 維港既煙花
今次係o係換片中渡過, 阿 b 好似知道咁要我地兩個陪住佢。

改好名啦, 叫 "賴曉朗", "朗" 係我想既, "曉" 係老公想既
我一向都覺得毎朝行出街, 見到天氣晴朗, 個人都會開心成日, 所以好耐之前已經想叫個仔做朗, 希望佢可以毎一日都開開心心。

之前同阿仔換片中咗佢四連hit, 先有一個砵砵, 抺緊佢 patpat 時突然又砵砵, 好啦, 當我忍住度氣再抺, 佢醒我一杯茶, 我已經完既時候, 再砵砵......唯有個心諗佢食得疴得係一件好事。

昨天媽媽來幫阿仔沖涼, 沖好佢都醒咗阿媽一杯茶.....


1 則留言:

  1. haha...我都比亞仔請我飲左幾次茶呀, 我而家換片會搵紙巾摭住先!!

    回覆刪除