2010年1月17日 星期日

朗朗 3 週大啦


朗朗三個星期大啦, 下星期我就要一個人獨力揍bb 啦


好好彩, 1st w 有老公陪, 2nd w 有阿妹陪, 3rd w 有媽媽陪, 嚟緊 4th w, 我要加油呀!


我發現阿囝好似對老公既呵呵好似受 d, 我有時呵佢, 佢好似有 d 玩吓我咁....阿囝, 我生得你咁辛苦, 希望易揍 d 啦


呢兩日唔知係咪個人攰 d 呢, d 奶又少咗啦, 阿囝又要成 4oz 奶以上, 真係開始愈來愈追唔到添


唉....我阿爸開始覺得媽媽有 d 搶住阿 b 來照顧, 其實媽咪o係佢生我後, 無人理佢, 佢唔想我好似佢咁, 咪 take care 我多 d 囉。咁我又衰既, 有時見阿媽o係度, 佢餵奶我會由佢做, 等我自己抖吓, 因為真係好鬼攰。有時阿爸落來見到咪覺得我 "旨意" 哂媽咪做.....我o係呢件事度又唔多方便加太多意見, 始終成件事都關我事, 又關係到我既利益.....唯有同媽咪講唔好意思, 令阿爸嬲咗佢。


朗朗, 你超得意呀~(係人都只會話自己個囝最得意)


 


2 則留言:

  1. 媽咪肯湊都係好事,好在我媽咪都肯,最緊要佢湊得開心,我o地又可以夠休息!一舉兩得!嘻嘻!!

    回覆刪除
  2. 你而家要力揍bb , 咁當然有時間就比人幫下你, 等你可以抖下啦~
    我都係咁架, 到我99 & 老公放工後, 所有餵奶, 換片佢地做, 到半夜朝早先係我做番~

    回覆刪除