2010年2月2日 星期二

朗朗成個月大人仔嚕

話咁快就 2 月2 日啦, 人哋話揍仔 d 時間好易過, 原來係真架。

呢輪既節奏係 7點幾起身, 可能係阿仔搞醒, 通常都係同老公一齊餵佢, 我再善後, 好彩佢訓既話我就去泵奶, 佢扭既話我又要搞吓佢。
10~11:00am 第二輪, 通常呢輪食完都唔多想訓 (如果之前o個次佢肯訓, 呢輪我就可以餵人奶)
1~2:00pm 第三輪, 人奶
4~5:00pm 第四輪, 人奶
7~8:00pm 沖完涼再餵人奶
11~1:00am 第六輪.....好多時之前o個次都訓到4個鐘以上, 好想佢呢輪訓多d, 等佢戒到夜奶
3~4:00 am 呢輪通常都係老公做, 因為我可以完全無意識咁昏迷.....poor baby

人哋話阿 b 滿月後會易揍 d, 希望係啦
我好想佢o係我返公前戒到夜奶, 同 train 到佢毎次餵奶既時間, 咁第日 pass 俾婆婆揍到好 d

2 則留言:

  1. 令人心動的好文章~~                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. 湊仔o的時間真係好快過!不過起碼而家有個time schedule都容易湊o的啦!大家努力呀!!你就好啦!夜晚老公起身餵奶,我老公因為要返早,所以夜晚我都要起一次身餵奶,加上我次次都埋身餵,唯有襯阿b一瞓o左,我就即刻上床瞓,嘻嘻!希望你可以快o的同仔仔戒夜奶啦!

    回覆刪除