2010年2月25日 星期四

健康院打第二針

今日同個囝去健康院打第二針
係 4 合 1 (白喉+破傷風+無細胞型百日咳+滅活小兒麻痺症) 第一針
同埋肺炎球菌 第一針
今次一打打兩針, 由老公抱住 (最後都係要老公放假)
大少o係老公抱住時喊, 又係打時只皺眉頭, 無喊
我有望架, 不過咁啱個姑娘隻手遮住咗
攞咗 d 退消藥水

今日大少有 5.8 kg 重, 即係 12.76 lbs, 係中上 size
身長都係中上
係個頭仔係中碼 (我明明覺得佢個頭好大)
check 埋佢個髖關節, ok

同埋我問個姑娘, 我覺得自己右邊頸好似腫咗
佢話係喎, 叫我去睇醫生, 可能係甲狀腺既問題
最後我去咗家庭醫生度睇, 佢 refer 我去睇專科
明天會去睇

昨天見個仔係咁咳, 嚇死我
帶咗佢去睇醫生,
醫生話佢個肺好清, 無發燒, 無喉嚨發炎
無事, 不過都開咗 d 藥俾我,
但我無俾佢食呀, 因為第日打針

沒有留言:

張貼留言