2010年5月1日 星期六

CELIA 之離開

早前 winnie 辭工時, 得悉我呢邊 woven team 會調 joanna 過去 replace 佢既位, 即係話, 又係減我呢邊既人。後來知道對面 man 都會走, 又會由我呢邊 knit team 調過去.....

毎次公司有 cut 人一定有我呢邊份.....真係好灰架

早兩日 celia 同我講, 佢會o係 4/30 入信唔做, 到 4/30 佢話想諗清楚, 唔入住。我見 d 高層又無叫佢入去講調動, 已經覺得好奇.....

點知 5 點幾時, doreen skype 我同我講會炒celia, 已經好shock.....轉頭celia 都打俾我講咗呢件事。雖則話佢本身都想唔做, 現在俾錢佢走佢都賺添....不過諗住見多一個月, 現在無嚕

下星期開始, 要同 katie 兩個人做兩個牌子, 一定無現在咁舒服架啦, 唯有諗, 好彩唔係上年, 如果唔係陀住個肚做咁多野想死咩....

諗番起, 阿姐上年同我講過, 美國o個邊想我哋交人, 唯有炒 celia, 但我阿姐同o個邊講, 我隨時會生仔, 佢一個人加 katie 做唔到咁多野.....我陀仔其間 celia 有講過佢都覺得自己遲早會被炒, 我仲話邊個知炒邊個喎, 大家點都頂到4 月既....點知一語成纖.....

好唔拾得呀, 同佢識咗十年, 我o個 addison 時第一個就識佢, 由 day 1 friend 到現在.....所以我特登唔送佢走, 我知自己眼淺.....

沒有留言:

張貼留言