2010年4月29日 星期四

與國泰 USERS 之飲聚

昨晚老公既國泰 USERS 相約咗食飯, 老公話佢地就我地, o係鑽石山食, 問我聘珍樓貴唔貴。我一路都覺得唔貴, 就隨口答一般啦....


老公先返婆婆度接朗仔落來, 入到去, 見成個大廳都無乜人, 同老公講, 大鑊! 個款睇落好似好貴咁最多用咭囉.....


朗仔開頭未醒架, 實係俾架車換暈咗啦, 但一陣咋, 佢瞇起隻眼睇人, 眯到我, 即刻變成 "龍眼" 狀態, 醒哂~


個個都要抱, 佢又由佢地喎, 不過懶拘謹咁唔笑囉~


最後佢地咁多個 (JOAN / JESSICA / GARY / UME) 請我地, THANKS SO MUCH



沒有留言:

張貼留言