2010年7月19日 星期一

都係媽媽唔啱

都係媽媽唔啱......


昨晚老公去咗踼波, 同朗仔玩枕頭玩得太 HIGH, 隻指甲唔小心整到佢塊滑滑既面珠, 即刻狂喊, 好唔容易先氹得番佢笑番


無幾耐爸爸打嚟話叫我煮野, 我只係離開張梳化 5 秒入咗廚房, 就聽到 "啪" 一聲, o個半秒我o係度諗都好細聲, 唔會係碌咗落地啩....點知一衝出去, 見到你成個人仔訓咗o係地下, 好彩有個枕頭咁啱墊住個頭仔 (可能係朗朗當時打側身想攞隻枕頭連住既雞仔, 所以跌落地時都拉住一齊落地) 我真係個心都跳咗出嚟呀, 好肉尺....見你o個 d 豆大既眼淚, 真係心都痛埋







朗朗佢一見到我即喊, 我已經唔記得佢係見到我先喊定係未見我就喊....今日再睇佢個頭, 又無起 "樓", 好彩, 見佢仲識古靈精怪咁玩, 先放心 d咋




諗諗吓, 早排我老豆發夢個孫o係我度碌咗落地, 現在實現咗.....


 

原本唔諗住咁快買chair 俾佢, 可能要去ikea 買佢張 high chair, 束住佢, 等佢睇住我煮野。但老公話怕佢會想反身, 驚佢反出嚟....


 

今日個心成日都唔係咁定咁, 好似 d puzzles 散哂咁呀......

1 則留言: