2010年7月21日 星期三

美素佳兒打嚟竟然唔 sell 米糊粉

今日收到美素佳兒打嚟,
佢問我現在食幾多糊仔
我話現在食兩餐, 咁佢就話唔好俾兩餐喎
到佢食粥仔就SKIP 咗糊仔啦
咁我講, o係婆婆度就 2 餐粥仔,
o係我度就 2 餐糊仔
同埋我話覺得個囝食咗固體後佢食奶食少咗
佢話係會咁, 因為糊仔香口d, 所以可以既話食粥會好 d 喎
(真係唔明, 明明自己有賣糊仔, 竟然sell 我唔好食都有.....)


佢話食糊仔主要係俾佢習慣吞野,
之後都要儘量食粥仔好 d 喎 (同健康院 d 姑娘講既一樣喎)


我有問佢有無糊仔sample 送or 寄coupons
佢話暫時未有喎


沒有留言:

張貼留言