2010年7月7日 星期三

朗仔下面兩仔牙仔出齊啦~

朗仔下面兩隻門牙都出齊啦, 上面就好似想出, 但又未出咁.....


昨天返屋企食飯, 我開緊枱,
我想將個囝放番落 high chair, 點知我阿媽話張high chair 太熱
擺佢o係梳化好過,
咁我話擺佢o係梳化, 佢實會反來反去, 整親點算,
我阿媽話搵人坐o係隔離囉,
但係飯枱同梳化有一段距離架喎, 你坐呀, 佢話係....
我即刻話鬼佢, 食飯要坐番飯枱, bb 現在睇慣,
遲d 又有樣學樣, 食飯要坐梳化唔乖乖咁坐o係飯枱仲得了
我阿媽話到時會教, 吓, 你都唔身教, 佢點會乖呀
**當然我個仔呆咗咁睇住我 "教" 婆婆**
我知我係大聲咗, 但我o係度佢都咁, 唔o係度點算呀?


有時知佢係錫個孫, 但都唔可以咁架....佢後尾o係我同阿妹嚴密監視之下, 用 9 秒 9 食完碗飯....平日睇電視撈飯都無咁快


沒有留言:

張貼留言