2009年11月2日 星期一

體力下降

之前仲有上瑜伽時, 已經發現隨住個肚愈來愈大, D 體力就愈來愈差, 但自己步入懷孕中期時, 仲係健步如飛架, 現在 31 週, 可能因為已經係懷孕後期既關係, 真係差咗呀.....


昨天晨早洗頭, 洗到一半覺得對腳好軟, 唯有快快手洗完即刻坐低, 到下午 6點幾時見未夠鐘食飯行永安, 行行吓覺得好暈, 加上我無食到下午茶, 以為頂到....點知都係唔得, 最後同老公買咗個老婆餅食, 先舒服 d


晚上同爸爸媽媽慶祝生日, 去佐敦金山食, 我好乖呀, 老公話俾少少瀨尿蝦我食我都唔食呀, 我知瀨尿蝦真係好勁, 食多 dd 我喉嚨都痕, 為咗孩兒你既著想, 我點都會忍住架


 


3 則留言:

  1. 而家真係快累左好多,,條腰骨真係頂唔到, 企多陣都痛呀!!

    回覆刪除
  2. 咁真係要休息多d呀, 同埋以為係袋度放定幾包餅or even糖/chocolate, 以備有時行行下/做做下野見暈都即刻可以有d野補下呀!!

    回覆刪除
  3. 我都係呀!而家29週,都覺得行路比之前慢o左,做o野都要慢慢o黎,好快累呀!!

    回覆刪除