2009年11月6日 星期五

私家第六次產檢

今日係o係黃醫生第六次產檢, 今日醫生算幾早啦, 10: 40 到就到, 我係第 2 個, 好快就到我.

今次我有成 172 lbs 呀, 比上次重咗 4 lbs, 同第一次產檢比重咗 23 lbs
阿 b 就重 4 lbs, 比上次重咗 1 lbs, 醫生叫我唔好食太多野谷肥個 b
今日見到阿 b 好開心呀, 個頭仔好大, 好似就來逼爆個 mon 咁, 個肚 dum 又大, 腳仔又長好想快 d 見到你呢~ 你要準時先好出來見媽媽呀~

今日做埋抽陰液, 順便 check 埋夠唔夠位生, 抽既時候係有 dd 唔舒服, 但 check 就好唔舒服, 醫生話都夠位生, 但 bb 真係唔可以太大, 如果唔係我會好辛苦, 同埋叫我最好早過前 2 後 8, 因為今次血壓有成 149. 仲叫我唔好行得太多, 怕個 b 太早出來

咁我諗都唔好食得太多涼野, 我唔想佢太早出世, 但幾時放產假我仲未同公司 confirm.....

今日好攰呀, 都唔係行咗好耐已經攰......1:00 到已經好餓, 有 d 腳軟軟既感覺.....你話點可以唔食多 d 野呢

沒有留言:

張貼留言