2010年6月28日 星期一

健康院 - 第 6 個月

今日去咗健康院做第 6 個月既評估同打針
今次亦都係同婆婆一齊去
呢日我要做個叻叻媽媽, 由抱番阿囝打針同做評估

今日落好大雨呀, 不過最緊要唔好整到朗朗
幾驚又好似上次咁, 架LIFT 壞呀, 上次咩住架車想死咁滯....
今日唔駛度頭, 又唔駛度長, 只係磅重咋
重 8.37kg (即 18.414 lbs, 係中上碼 b)
我聽完心諗, 點解個囝咁輕架....唔通真係瘦咗
(我諗天下間既媽媽都會覺得自己個B瘦.....)

跟住去見姑娘, 姑娘話朗仔重得好理想,
跟番自己條生長線咁大, 食量ok, 可以繼續 keep 住咁餵
同佢講咗現在一日餵兩餐糊仔, TOTAL 3~4湯匙糊
咁佢話現在可以開始餵粥仔啦, 可以加D 瘦肉 / 雞/ 魚肉咁
慢慢代替兩餐奶, 因為之後奶只係次要架啦。

至於評估,
第一樣: 就係用鈴鈴睇吓bb 會唔會攞,
朗朗用哂兩隻手攞, 姑娘話咁就 ok 啦。
第二樣: 姑娘先問我佢識坐未, 我話佢識坐, 但個身會向前,
咁佢將朗仔放o係枱面, 朗朗竟然唔向前,
又唔用手按地, 自己坐到呀
姑娘話咁好好, 因為o係呢個stage 只係要求bb 用雙手按地坐到就ok,
第三樣: 就係將佢企o係度, 姑娘話佢都企得好好
之後就1 歲先返嚟啦~

今日打埋 4 合 1 (白喉+破傷風+無細胞型百日咳+滅活小兒麻痺症) 第三針
肺炎球菌 第三針
同埋乙型肝炎第三針
今次由我抱住
打第一針時無乜反應, 到第二針時到個姑娘攞支針出來, 就開始大喊,
連個奶咀都跌咗出嚟,
第三針有無喊都唔知啦, 因為仲喊緊.....
我抱住佢, 佢喊一陣, 停一陣, 好似諗諗吓又喊.....
之後攞咗
d 退消藥水走, 今次唔係飲 2.5ml, 係 4ml 啦。

**返到屋企, 差唔多成8:00 到先開始有燒,
餵咗佢食藥水, 好dd, 超嗲
到第二朝 (其實我都唔係好訓到) 又燒過
同婆婆格硬塞入佢個口度......
後尾都退咗燒啦.....好擔心......不過個個b 都係咁大架啦....
第一次做人阿媽係咁....


沒有留言:

張貼留言