2010年8月9日 星期一

朗朗識 "拱" 過嚟啦

毎逢星期六日呢兩日, 又係我毎個星期最期待既日子, 可以全日 24 小時見到佢朗朗


通常早上第一餐奶由爸爸餵 (8:30~9:00), 之後爸爸就唔訓, 用電腦, 而我就會沖出去煲落粥先, 再訓......之後我會捉朗朗一齊訓。佢就會扭幾吓再訓.....


到11:xx 我就醒, 加肉肉落粥, 而爸爸會去買早餐, 我地會快手食完, 無耐朗朗就醒架啦, 咁就係佢第二餐, 即係粥粥


玩一陣, 又訓陣, 再食第三餐奶


通常會訓陣, 唔訓我地會去食tea


之後上婆婆度食晚餐, 同時朗朗食第四餐, 又係粥仔。如果星期日就留o係屋企


返得屋企都11:xx, 又食奶啦....


 


雖然人人都話揍bb 好辛苦, 但我同老公倆個都好開心呀, 現在放朗朗坐o係梳化, 佢見到你時會雙手向住你, 作勢要爬過嚟, 當然佢未識啦, 佢會 gut 個patpat 仔過嚟, 真係 lum 死呀


沒有留言:

張貼留言