2010年8月9日 星期一

BB 展 2010

早排上荷花個網 apply 咗張免費飛同一張減 $5 既coupon, 所以day 1 我就同老公去


我攞咗2個鐘假出發, o係灣仔 join 老公, 食咗個 tea 後就去啦.....


今次本書仔竟然要收 $5, 唔怪得咁多地方都送減 $5 既coupon 啦.....今次我醒啦, o係公司print 定哂 d sticker, 去都係咁黏上去


我負責排長龍, 老公打遊擊, 不過由於我地遲, 好多紀念品都無哂嚕


係呀, 今次我地見到 fisher 個 counter 有隻斑馬仔好得意, 不過我地都忍手無買.....


 


沒有留言:

張貼留言