2010年8月20日 星期五

正能量必勝

今日老公又覺得婆婆抱得朗朗太多, 朗朗仲係 BB, 佢見有熟人梗係個人 "中" 向前, 而扭抱架啦, 咁婆婆見親又想抱, 都好正常啫。


人哋爸爸就唔多鍾意.....仲o係 facebook 度咁寫...



真係俾佢激死.....


佢 d 負能量實在太強, 我 d 正能量都唔知頂唔頂到添....我要加油呀


 


上星期日, 我 62 通常都會o係星期日過嚟食 lunch, 主要係見吓個孫., 我都無所謂, 只要事先打個電話過嚟就得啦.....(因為已經試過唔打就中咗上嚟, 當時我未訓醒, 未帶 bra.....)


佢竟然餵朗朗飲奶茶....我當堂呆咗, 大佬, bb 未夠 yr 1 點可以飲大人飲得既奶架, 仲要係加工過架, 又有茶又有糖, 當時老公已經同咗佢講唔好, 佢仲話少少唔緊要.....


我已經唔同佢計較佢身上啱啱煲完煙既三手煙味, 可唔可以錫個孫多 d....


我同老公講, 我既忍受就嚟去到儘頭, 換著o個個係我爸爸媽媽, 佢實出聲話鬼咗佢地, 我無出聲係尊重佢.....(我已經暗示佢唔尊重我.....但我相信佢唔會 feel 到)


1 則留言:

  1. 身同感受.....
    唔滿意, 但又唔出得聲..................

    回覆刪除