2010年8月27日 星期五

身在福中要知足

o係今個星期一 (8/23), 有一班香港人去咗菲律賓玩, 點知俾一個被炒既警察挾持繼而殺害.....雖然有人好彩無事, 但親人亦離開咗佢....


呢件新聞, 我只係一個外人, 尚且毎睇一次喊一次, (又俾老公話鬼)唔明點解當地政府咁冷血.....


睇完呢單新聞, 我隨隨望吓老公, 望吓個仔, 覺得, 我係一個好幸運既人, 俾到我可以嫁到我最心愛既人, 生到一個咁可愛既仔, 一齊生活, 我要好好咁珍惜毎一秒


唔係人人都有呢種福氣, 雖然我無宗教信仰, 但我個心會希望在生既人要振作, 係好難架, 但你既振作係對離開既人既愛


沒有留言:

張貼留言