2014年7月27日 星期日

牛油餐包

牛油餐包

自從上次用咗白馬仔整包後,
一直到念念不忘搓包既手感,
今日又開檀.....HAHAHAHA

今次參考簡易食譜- CHRISTINE 既做法,
但我想有好啞色既感覺, 所以無掃蛋汁

牛油餐包 Butter Buns@簡易食譜

今次我跟足食譜, 但發現, 佢除咗有用奶粉,
仲有加牛奶落去...
我記得包包堂阿蛇話,
用奶粉+水, 啲包會軟啲,
而如果只用奶, 個包個硬身啲。

我照落足料, 但發現搓粉時, 舊粉有回縮
我記得早排睇 CAROL 本書,
佢有講過, 可以既話, 儘量加多啲水落去,
我搓埋牛油後, 覺得舊粉仲唔多夠水,
我再續啲續啲咁加水落去, 
感到撻舊粉落枱時有 "耳垂" 既感覺
先收手, 繼續撻...直到有膜 (仲係唔係好薄, 但有, 我當我做到架啦~)

焗咗出嚟, 好香呀~
啲包好軟熟
第二日我帶返工, 放咗入雪櫃,
再用爐焗 5 MINS 左右, 個面好脆, 包包好軟熟~
同事都話好好食呀~


材料:
  • 白馬高筋粉 250克
  • 759韓粉低筋粉 25克
  • 金燕快速酵母 5克
  • 黑白奶粉15克
  • 幼砂糖 40克
  • 海鹽 1/2茶匙
  • 和暖清水 100毫升
  • 和暖牛奶 80毫升
  • 牛油(奶油 butter 置室溫軟化) 40克
  • 蛋汁(塗麵團用) 少許 <-- 我無用, SKIP 咗
做法: 
  1. 把所有材料(除牛油外),用手搓搓勻
  2. 加入牛油,搓至麵團可拉開薄膜狀態
  3. 滾圓,置入已薄薄地塗上油的盤中,用保鮮膜蓋好
  4. 進行第一次發酵,直至麵團發大兩倍,約 1小時
  5. 用手按壓麵團,擠出空氣。取出麵團放在清潔的工作台上,灑點高筋粉 (我現在唔多落粉, 係落都係少少, 唔想影響到舊麵團)
  6. 切割成 8等份,滾圓,排在輕塗油的圓焗盤中(見右下角小圖)。用保鮮膜蓋著,進行第二次發酵
  7. 直至麵團發大至盤邊緣,彼此輕輕擠壓著,約 1至 1½小時。
  8. 預熱焗爐至 170C, 麵團表面輕輕掃上蛋汁。放入焗爐,焗約 20至 25分鐘
  9. 拿出焗爐,放在鐵架上 2至 3分鐘,脫模

沒有留言:

張貼留言