2014年7月29日 星期二

唉.......我仲可以為佢做啲乜?

今日早上收到醫院電話, 話醫生想見吓我哋
我約埋細佬去,
返到公司, 又收到醫院CALL, 醫生話想同老豆做食道照聲波,
我哋去到時已做完可以聽埋REPORT

4:00 早走, 去到5點幾,
但係未得, 呢個時候先見到老豆推出嚟,
原來呢個時候先做.....
呆等到約6:00, 今次係凌醫生
佢話, 爸爸個情況一直咁差,
開始有燒, 但CHECK 哂所有野, 
都 found out 唔到乜野事,
佢有可能會突然咁差......

佢話睇唔到佢會有機會出到院,
好既機會唔會無....但好低.....
仲話, 如果情況真係好差, 
到有事發生, 未必會同佢做心外壓.....俾佢舒服啲同有尊嚴啲

之後謢士長同我哋傾,
話叫我哋叫齊啲屋企人嚟
我問, 想帶埋朗朗小晞嚟, 佢話俾我哋帶佢入一入,
等佢開心啲

我真係好實....好實......
返到屋企, 只能同阿媽輕輕講吓,
都不能太直接

唉.......我仲可以為佢做啲乜?
毎次已經有同佢按摩, 搽野
希望咁樣可以令佢舒服啲啦.....

呢幾日朗朗扭抱....
突然諗起,   
細個時, 爸爸見我喺巴士未醒, 抱我落車
其實我醒咗....扮訓, 旨在想嗲吓.....
爸爸抱我既感覺我係仲記得......
我都未開始孝順你....你要快啲出嚟, 等我同你去食野

沒有留言:

張貼留言