2009年12月7日 星期一

私家第七次產檢 + 廣華第五次產檢 + 入院 2 日 1 夜

12/4/09 (五)


我星期五連去私家同廣華, 去到黃醫生度先, 醫生遲咗,
到我o個陣check 到 d 血壓成 16x, 再 check 都成15x,
嚇到我死.....醫生問我o個政府度 check 係咪都係咁,
我話 14x 囉, 咁佢叫我小心 d
同埋佢話我阿 b 有成 6lbs 幾......

已經遲咗去廣華, 唔知係咪個心心急,
又check 到14x, 下壓都9x,
抖咗3 個字都係咁,
入到醫生房, 佢一定要我入院,
我係咪求佢都唔得.....

上到病房, 又正常番,
駁機聽心跳又正常, check 埋 u/s都ok
都係唔俾我出院, 要我留 24小時小便, 當時已經係晚上10:00
咁我話7:00 食完飯, 去過一次尿尿, 就只係睇住台慶,
無去過廁所.....所以先可以第二日 7:00 走咋。


當姑娘幫阿 b check 心跳o個陣, 佢係咁郁, 搞到姑娘都話: 阿 b, 你係咁郁搞到你阿媽呀~


到人地聽心跳時, 可能佢都聽到掛, 佢又係咁郁, 呢個阿 b 真係好鬼八



經過呢兩日一夜, 我決定生o個陣會沖涼洗頭,
但會留到6:00 左右先洗頭, 到時叫老公幫我吹,
佢 d 花灑都幾勁吓。

同埋覺得政府都係流流地,
佢地摸我個肚, 講什麼胎位唔係咁好喎,
之後第二個姑娘再摸, 話可能佢郁來郁去.....
真係唔嚇死都俾佢激死

訓我隔離個內地女人,
佢成 2x 週, 廣華先發現阿媽個腎有事,
要打類固醇, 搞到佢成日o係度喊,
佢做咗4~5次產檢先 check 到......


1 則留言:

  1. AIYA... 你小心d呀, 飲食要更加注意呀!! 大肚血壓高比較危險呀!! 如果可以自己都要日日keep住check 住d血壓呀.... 阿契仔夠契仔, 你乖乖地啦, 仲有1個月左右就可以出黎見你爹娘ga la!!  你乖乖地我3月返黎買多d玩具同衫仔俾你呀, 仲帶埋你兩個契哥返黎俾你玩呀!!
     

    回覆刪除