2009年12月29日 星期二

唔肯食奶

阿 b 唔肯食奶, 好驚呀
即刻打番去廣華南 9問姑娘
佢地教點都要限時限刻餵,
唔理佢係咪訓

夜 d, 媽咪放工上來幫阿 b 沖涼,
之後我又試吓埋身餵
阿 b mull 兩啖唔食係咁喊
咁媽咪話我個胸脹得咁大無理由無奶 (我都係今朝先有谷奶 feel)
突然一手楂落去個乳頭位,
又真係有水出喎,
雖然最後阿 b 都係唔食,
我唯有用手 pump 來pump出來俾佢食,
佢食哂呀

見到佢食哂個感覺真係超開心

2 則留言:

  1. 我而家都係用pump呀! 亞b唔肯啜呀!
    [版主回覆01/01/2010 16:09:00]我現在毎次餵佢前都俾佢啜幾吓, 通常佢過一陣都喊, 好似我玩佢咁, 再之後先用杯餵俾佢

    回覆刪除
  2. 阿b未啜得好好你要密d pump呀, 一黎幫助上奶, 二黎防止你既乳腺會block呀!! 俾心機呀, 我支持你呀!!  我都係剛剛呢幾日先幫lewis介到人奶炸....

    回覆刪除