2009年12月18日 星期五

廣華第七次產檢

今日又去咗廣華產檢,
唔知點解, 今日超多人, 我入咗紙都等咗好耐先到我。
如之前一樣, 血壓仍然係好高, 左手16x, 右手15x,
等咗 20 mins 都仲係咁

入到見醫生, 我地今日帶埋個私伙血壓計,
同埋俾佢睇我 mark 低成個星期既 record 俾佢睇,
訓o係度再度, 醫生話佢個機同我個機都差唔多,
先肯俾我走咋,
今次佢有問我攞番個數bb 數既 record
咁我見佢之前無問我, 我就無再 mark
佢現在要我再keep 住數

今次要再抽血,
同埋同我講, 如果作動就要入醫院啦~
其實當時我好想問, 唔通o係屋企生咩 :p

仲有呀, 我昨天feel 到阿 b 個頭鑽咗落肚底, 突咗個頭形出來


之後成個背脊得咗o係我個肚既右邊,


真係摸到哂, 好得意呀


1 則留言: