2010年6月23日 星期三

老公心情低落 = 老婆心情低落

自從老公份工唔續佢約之後, 佢就心情低落, 搵咗差唔多兩個月, 都係去番 KEN 度做。


佢話呢份工已經少咗成 3 千蚊, 但係呢份工係會出去做野, 咁都可以一路做一路搵呀


今日同我講, 做咗 3 日就頭痛足 3 日....我聽完真係好DOWN....我已經覺得好大壓力架啦, 又要供樓, 現在囝囝出世又多咗駛費, 唔出街唔食都要駛一大筆錢。之前呢份工其實o係上個月已經話請佢, 佢又唔想做....現在叫佢做又好似好委屈佢....但無錢供樓時邊個幫我呀?


佢個人成日鑽牛角尖, 上個星期公司宣佈加 5% 人工, 咁我講起, 話現在份人工俾我十年前剛好一個double。佢聽完又呻......又唔知佢係真定假, 唔通乜都唔同佢講咩, 但講乜都好似死得咁......我個心頂住頂住好唔舒服


佢又鍾意買好野, 用好野.....毎次 now vs cable, 我有成年就要兩邊俾錢。佢娘家 speakers 壞咗就攞咗屋企個, 佢又要買過個新野。聽歌要用靚 HEADPHONE.....講緊係2千幾架。又話要買張床俾個囝.....又要買張梳化.....我已無錢架啦, 仲想點呀。


有日又無啦啦話下一個俾佢阿媽揍....激死我, 我話, 我諗住再生先算


成日諗到o個樣就想即刻做o個樣, 又唔諗吓我既感受。話就話我係老婆, 乜都講得, 但有 d 野講咗出嚟我會好唔開心架喎..... 點解佢成日都咁灰架, 我幾陽光都驚唔夠照佢......


HELP!!!


沒有留言:

張貼留言