2010年6月23日 星期三

老人家 vs 新手爸媽

呢幾日同 d 網友傾開, 都講起無論我地點堅持, 去到 d 老人家度就無哂符.....真係好啱呀.....


公公婆婆
- 同佢講剛開始餵糊仔先餵一餐, 現在只係開始咗個幾星期, 佢將同一份量分兩餐, 仲要 1100 同 2100, 咁我星期六日又咁餵咩, 我唔想搞到個囝亂哂

- 叫咗佢唔好解條片俾個 b 去殊殊同砵砵, 佢又唔聽, 係都要.....我知佢係為我好, 想幫我慳d錢, 但我個囝唔輕架嘛, 佢年紀又唔輕, 又成日話腰骨痛

- 叫咗佢唔好抱住個b um 佢訓, 佢話bb 要咁先肯訓, 唔抱會扭。OMG, 我o係屋企都唔駛抱住 um 佢訓既, 叫極都唔聽

爺爺嫲嫲


- 叫老公同佢地講洗咗手先抱, 62 一句, 你地細個咪又係咁....大佬呀, 你o係樓下煲完煙先上來, 我唔想個仔食 3 手煙呀

- 餵奶就唔好同佢玩啦, 我 99 都係咁叫我 62 唔好撩佢, 等佢食完先, 但62 係咁......

- 個囝訓咗, 99 係咁用手搞佢塊面要整醒佢同佢玩.....

我老公成日 ee umum 我阿媽, 我激鬼氣咪o係我老公一個人面前係咁話 6299


沒有留言:

張貼留言