2010年6月14日 星期一

朗朗食糊仔 DAY 3

今日我要返工, 朗朗就去婆婆度, 亦係第一日朗朗o係婆婆度食糊仔。

我同婆婆話, 朗朗呢兩日食 1 湯匙米糊 / 4 湯匙奶 (已開), 婆婆作戰完, 報告朗朗完一啖搶住食下一啖.....聽到都開心呀

今日做做吓野, 突然諗起, o係中學時, 去過可明別苑camp, 當時係同老公拍拖後第一次去camp, o個晚一齊上天台睇星星, 老公第一次錫我, o個晚成幫同學o係廳度玩, 佢見我訓, 睇住我訓著先出廰.....好sweet .....o個陣我唔明, 做乜要睇實我訓著呢? 有乜好睇? 唔悶架咩? 現在令我諗到, 有時我睇住個仔訓著, 有種幸福滿滿既feeling.....原來係咁, 點解我會遲咁多年後先知既呢??

1 則留言:

  1. 睇住個女瞓覺,真係好sweet o架!

    回覆刪除