2010年6月13日 星期日

朗朗食糊仔啦

我由昨天開始俾佢第一次食糊仔, 佢都 5 個半月, 開始俾佢食糊仔先~
呢輪佢好似大食咗, 往時早晚最多食 5安, 現在食到 7安呀。

昨天係第一日, 事實證明做人係要俾D 耐性.....一開波餵咗幾啖佢食得好滋味,
點知轉頭發老脾。咁心諗, 可能佢未READY 食掛....咁咪餵番奶奶囉。以我打不死既性格, 見佢飲完 4 安奶, 再試吓餵埋o個dd,
佢又肯食....yeah~呢條友仔真係一個急性子, 下次都要先俾咗奶佢食, 再餵糊仔。


今日再俾佢食, 今日我開 "結" 多dd, 先將今早泵到既人奶俾佢食咗, 打定底先。佢食咗 3 安到, 等多陣我就抱起佢俾佢食糊仔, 個豬仔食咗頭兩啖, 喊喎....我唔理佢, 再餵, 佢仲用條脷頂出來。

好, 我就陪你玩多陣....其實我個心當時都幾灰, 不過為咗佢, 要俾d 耐性....之後再擺佢o係梳化, 咁樣嚟餵又睇吓得唔得, 哈, 又唔得。算, 我俾番佢食奶, 又唔食, 都唔知佢想點。咁再同佢玩吓啦, 發現個豬仔根本係眼訓.......

我見佢訓, 同佢剪兩邊d 頭髮, 剪咗一邊, 佢係都唔肯轉另一邊, 就算我擰佢個頭, 佢都轉番o個邊......

 ************************************************************
呢個係阿施送既~


呢套係個客 JODI送既, 放o係婆婆度用


我最鍾意呢套, 係師兄同vanesa 兩公婆送既, 留番屋企用


沒有留言:

張貼留言