2010年9月21日 星期二

朗朗大個囝啦~

朗朗就嚟 9 個月大啦, 時間真係過得超快呀.....


呢輪唔知點解個心有 D 忐忑不安, 感覺到佢大咗好多, 但好似唔係點幫到佢....


佢現在已經可以爬啦, 自己由坐o係梳化而唔駛人幫自己扶野企好, 又識好似掛爐鴨咁吊o係個頭枕...見到我地識叫人 (其實只係大叫), 識得講 babubabu, momomama...., 你同佢玩 gimme five 佢會打開手俾你


係食粥開始玩野囉, 食吓玩吓咁


不過佢又真係好鬼得人鍾意, 尤其係見到識既人就識笑....又鍾意睇我教佢學字, 次次都好開心架, 又鍾意聽我唱歌......呢 d 係我先咁對佢....好似我同佢之間既親密關係.....


仲未識hihi byebye, 但你去掠衫佢會對住你笑, 學我咁攞起d毛巾好似想俾我咁, 我讚佢乖佢好開心咁笑呀


1 則留言:

  1. 您好 , 本店專營益智玩具 , 幼兒布書 , 等等
    我哋全部安排見面交收 , 節省貴客的速遞費用 ,
    又不用預先入錢 , 好方便呢 ^.^
    得閒入嚟睇下啦 ^.^   
    http://learnandfun.shopping.babysky.hk/
    10 款英文小故事 , 已經上咗架  !!
    每本只係 $17元 , 唔係好多貨咋 !!

    回覆刪除