2010年9月29日 星期三

全職媽媽手記 - day2

今日係第二日, 個豬仔吼爸爸出咗門口, 先要食奶, 簡直係玩野!!!


朗朗掃咗我床頭上邊既 "雙喜" candle, clock, 擺設, 真係俾佢激死。我放番佢o係bb 床, 佢又自己爬起身, 之後仲自己唔夠力坐番o係床, 塊面撞到個床邊, 大喊啦.....我話佢, 係你唔乖, 先整到架喎, 佢好似知d唔知d 咁, 又收聲喎....(相信只係我做媽媽覺得個仔識啫)


無時停, 除咗已經識徒手爬上個梳化頭枕之外, 仲好似人哋玩單槓咁fing 吓 fing 吓對腳, 仲要望住我笑.....我o個吓又想噴泡又想大笑


昨天出咗去, 今日就去鳳德算啦, 所以推咗bb 車, 無咁攰, 仲可以去大家樂high tea, 唔駛怕佢搞到我食唔到, 原來大家樂會幫你攞野架, 可能佢見我推bb 車啦~


番到屋企, 同朗朗沖沖吓涼時老公返, 朗朗見到爸爸個頭佢即刻成日人企o係度要扭爸爸呀, 真係 super fans 呀~


我即刻嗱嗱林出去返瑜伽, 放學時老公接我, 同理玲玲去食飯, 佢又幾跟玲玲喎~仲同後面個黑人打招呼添呀


沒有留言:

張貼留言