2010年9月30日 星期四

全職媽媽手記 - day3

今日係第三日啦, 之前一早同咗阿姐講會帶朗朗返嚟食晏, 阿姐想我返公司食。


朗朗今日成 10 點幾先起身, 我已經晨早叫老公煮定粥, 吼佢未醒時先洗定頭, 搞掂哂野, 佢一醒我就差唔多 READY 哂, 開定YBCR 俾佢睇, 等佢見到我O係佢面前搞 D 肉肉。


餵完佢都差唔多11點, 我睇完昨晚既 "公主嫁到" 先出門口, 去到老公樓下等佢帶朗朗上去 SOCIAL 吓。老公話佢o係上面係咁拍手喎.....我哋一齊上我公司, 個個抱都無野喎, 係katie 抱就喊, hahahahaha


之後我去咗尖沙咀, 先行 h & m, 再去海港城, 約早前 esd life 個網友 agnes, 佢俾 d 奶粉我....真係唔好意思, 我都無得回 d A+ 俾佢。


再去咗 UA JOIN 佢個會, 再去佐敦護協...佢竟然無開.....OMG


朗朗呢個時候已經訓咗, 再行去翠華HIGH TEA, 食完先醒, GOOD BOY!!


我去到永安已經攰到痴咗線......老公嚟永安接我走, 笑我之前仲想去埋太子.....


沒有留言:

張貼留言