2010年9月17日 星期五

your baby can read

早排訂咗套 "yr baby can read", 其實之前一早想買, 見網友 FE 想買, 就一齊買咗。見有本 "the parent's guide", 打開咗, 全部英文仲要細字....唔係咁想睇....但都要略睇吓....


starter - for 第頭一個月, 毎日睇兩次....我現在毎日陪住佢睇, 佢毎次睇就係咁笑....我呢幾日成日同佢玩 "ARMS UP/ARMS DOWN", 佢毎次俾我一擧佢隻手就好開心聽親歌又好留心咁聽喎


原本有諗過放o係阿媽度, 但諗諗吓都係唔好啦, 我想 d學習時間係留俾我嚟教朗朗


 


我唔期望佢變成一個好勁既人, 只係想將我俾到既野俾佢。


1 則留言:

  1. 我好想快D收到套碟呀!!
    [版主回覆09/21/2010 14:33:00]睇咗要講吓睇成點呀~

    回覆刪除