2010年9月29日 星期三

全職媽媽手記 - day1

由於娘親同爹爹要歐遊 8 日, 我要放假揍朗朗, 係除咗放產假後第一次又長時間揍朗朗啦....


之前婆婆講揍朗朗好似看牛仔咁....開頭都唔信, 現在相信可能由於我細個都係好頑皮既關係, 我覺得點止看牛仔呀, 直頭係看馬騮仔啦


明明早上佢訓咗, 行開一陣啫, 佢可以轉身咁碌咗落地, 心痛死我.....


下午等佢食咗奶, 我就同佢去咗樂富uny 行, uny 細咗, 行到返屋企都好鬼死攰架。朗朗去到邊, 都有好多人讚佢得意, 咁我覺得你哋係 sales, 梗係讚佢架。後來見有個 c9行過都讚佢, 我開始有d洋洋得意.....


今日叫老公去買餸...唔係自己呀, 我係做全職媽媽咋, 唔係全職家庭主婦嘛, cccc


沒有留言:

張貼留言