2014年3月21日 星期五

博多拉麵別天神 Betsutenjin@3.21.14

博多拉麵別天神  Betsutenjin

小天使食評
戚起條筋, 好想買齊啲食材,
所以特登過嚟銅鑼灣思思叔婆度,
趁仲早 (7:00左右), 老公話想食間拉麵,
話平日好多人排隊
就點咗佢去排


趕到去, 老公話已經讓咗兩pair 人入去,
不過我到咗都可以入去嚕 (佢要人齊先俾入)

佢得兩隻麵, 一個係豬骨, 一個係蝦,
我同老公一人一個餐, 各自搭一個餃子/沙津
要先俾錢, 我見有得有八達通, 仲毎份餐可平 $2

餃子ok, 唔太特別,

沙津巧正呀~佢有啲wasabi 味, 我係唔食wasabi 架,
但我都覺得好好味呀~入面又有啲龍蝦仔, 爽口~yummi~

等麵到時, 我留意到佢話佢哋啲麵無加奶
我仲心諗......邊會有人食麵會諗到湯底加奶架.....
到啲麵嚟, 我習慣先飲啖湯.....的確有朕奶味喎,
應係啲豬骨味嚟, 因為真係好濃骨香

我加咗啲辣芽菜, 少少蒜, 少少芝麻 (好香架)
成碗麵即刻提醒哂~

老公啲蝦麵都好好味,
佢話覺得蝦好過豬骨喎

叉燒都不過不失,
半熟蛋好好味~

OVERALL 都好味, 如果唔駛排咁長龍的話就更加好啦~

沒有留言:

張貼留言