2014年3月30日 星期日

蒜蓉焗虎蝦@落雹日

蒜蓉焗虎蝦@落雹日

尋晚一條友落咗街剪髪, 因為落雨, 去咗買飯
只因去咗759 行, 點知出嚟超大雨, 係大度唔敢行住,
一路行, 愈嚟愈大雨, 大到好似啲雨好大滴, 衝返屋企
返到歸唔敢入廚房, 只因見到啲冰雹打去個窗度, 我怕爆,
睇返啲video, 又一城都爆....hahaha



呢個時候, 朗朗問我係咪驚,
我話係, 佢話佢都好驚閃電...
喺佢去便便時, 佢無啦啦大叫:
你唔乖呀, 細聲啲啦, 你大聲好嘈呀!!
**原來係同啲閃電溝通ing**

我咁辛苦都係想試吓整焗虎蝦啫,
用咗放喺雪櫃一早整定既蒜蓉
有幾隻我就再 ON TOP 放啲車打芝士上去

**759 原價2xx 既, 特價1xx 虎蝦**
  1. 先開邊 (我怕論盡, 用鉸剪先剪開再切)
  2. 落海鹽同 PEPPER
  3. 加蒜蓉 / 芝士
  4. 加放入已預熱 180 度既爐, 先焗10 分鐘, 但唔夠熟 (我無解凍) 再焗多5分鐘, 生熟程度啱啱好~
**呢隻芝士係總統車打芝士, 焗成15 分鐘都唔熔既.....下次要用另一隻先得**

沒有留言:

張貼留言