2014年2月19日 星期三

咸柑桔@2014

咸柑桔@2014

原先問過同事話幫我留啲桔,
到分桔仔時已得返十粒內.....
好笑係有一位同事話俾多幾粒我, 因為佢唔要咁多....
@.@ 我多幾粒究竟有乜用呢?
真係多謝佢既一番好意
另一位話幫我, 或者我幫佢喎
我話.... 多謝哂啦, 你自己嚟啦, 我唔會幫你

返到歸....口痕同夜更叔叔講,
清啲桔時可否留啲俾佢,
又同啲媽媽講....

第二日, PATPAT 同WAKO 都話留俾我,
看更叔叔都留咗俾我呀,
最後我推咗PATPAT 同WAKO 啦,
要咗叔叔嗰啲

今年啲桔仔好靚呀,
整咗兩樽, 好開心呀~!

沒有留言:

張貼留言