2014年2月21日 星期五

K2 上學期家長會@2.15.14

K2 上學期家長會@2.15.14

又到家長會既日子,
上星期六我哋又一行四人一齊去學校,
朗朗選擇喺出面玩車.....

冼老師話朗朗無論學習, 體能方面,
都可以跟到佢個年齡, 無乜問題,
同時, 亦能同其他小朋友一齊玩,
(冼老師話佢好鍾意睇書, 有時自由時間會選擇自己去圖書角睇書)
要改善既, 係朗朗對紀律方面既慨念差啲,
佢話早幾日要去九龍公園睇植物,
兩個小朋友一組, 佢帶咗個小朋友行咗去,
而唔係跟住排隊參觀
要多加注意

hohoho, 真係俾佢激死....我行我素,
我都擔心佢上小學咁樣會好麻煩

另外, 我都提出話朗朗早排返游水班喊
同埋嗰隻太有規律既性格要留意

心底都係好鍾意冼老師,
真係睇得出佢好錫啲學生,
同佢....佢瘦咗呀~

沒有留言:

張貼留言