2014年2月2日 星期日

貓舌餅乾

貓舌餅乾

見做咗牛油奇曲用咗啲蛋黃, 有啲蛋白留低,
順便用咗佢嚟整貓舌餅乾, 俾埋啲小朋友先
 
 
 
 本身已係金筒牛油, 已經係 CREAMY 狀
 
分次加入蛋白
 
開頭搞都好地地
 
唔知點解慢慢變咗咁....好似油水分離....
嗰吓我個心真係離一離
 
我又試吓加埋分會變成點
啲質地又好似結合返咁喎.....
 
儍朗又要影佢
 
點解我擠花既技巧硬係咁差,
毎一條唔可以好smooth 咁......
 
呢盤我毎一條太埋, 有啲溶埋一pat
 
我再焗多陣, 好似好少少
 
老公話質地好好, 佢好鍾意食喎~
下次再整俾佢食先~ 


食譜:
無鹽牛油 60克
糖粉 35克
鹽 1/8t
低筋麵粉 60g
蛋白 60g (約2個雞蛋)
檸檬皮屑 <--我無, 所以無加

  1. 將已放室溫既牛油切小塊, 用打蛋器打至軟化
  2. 加入糖粉再打至淡白, 成尖峰
  3. 蛋白分 4~5 次加入牛油, 毎次均要打勻先再加入下一次
  4. 將篩好既低粉分兩次加入, 用刮刀混合成團狀
  5. 最後加入檸檬皮&鹽混合
  6. 將麵團裝入約0.7mm 既擠花袋中擠成一條約6cm 既長條
  7. 放入已預熱 160度既爐焗 10mins, 至餅乾邊有一圈上色已可
  8. 出爐後留喺盤放涼會變脆, 或者留喺爐等佢自然涼 (我兩盤各試一樣, 但我都係覺得唔夠脆, 但老公反而鍾意)

沒有留言:

張貼留言