2014年2月27日 星期四

UKULELE - 4TH LESSON@022714

UKULELE - 4TH LESSON@022714

上堂阿蛇病咗, 又隔多個星期先上
阿蛇話睇得出我有練過, 唔錯喎 :)
 
今堂教 "約定", 頭嗰啲係先 "夾" 線, 再勾線
勾線練習
到副歌掃返 FOLK ROCK STYLE
首歌好好聽呀~不過啲 key 好高
真係阿 FAYE 先唱到.....阿蛇話呢份譜係 Fm key,
下次俾份 C KEY 既譜我哋, 咁會易唱啲喎

阿蛇見到班長卡路有個新琴,
佢話佢可以幫我哋攞琴平啲
已經叫咗佢話我哋想要個23"....
俾埋錢架啦~

仲有, 我哋有試彈 DO RE MI
阿蛇問我哋想之後彈乜野,
蓉爸話想彈 SOUND OF SILENCE......BEATLES....
我就想彈 CANNON IN C, 但阿蛇話呢首好難彈,
要學多幾堂先可以.....

沒有留言:

張貼留言