2014年2月10日 星期一

陶源酒家 - 有得揀千萬唔好嚟!!!

可怒也!!!

今日有廠過嚟請飲茶,
我上週已一早打咗去陶源訂枱
我打咗去周圍既都無位, 係得佢有....
我仲諗....咁lucky??

為防好似上次咁去到先話無咗我個booking
我今朝仲打去confirm 多次

去到, 超多人.....簡直好似去咗花市咁
個個都訂咗枱, 有啲仲要係年前訂
多人多到入面都企滿人

我唔係第一年去呢度飲新年茶,
但係, 無咁多枱唔該唔好受咁多 BOOKING 啦,
個個都呆企喺出面,
無位我咪去第二度囉, 唔駛成村人鼓譟架?
今日初十一咋喎......

氣谷到爆......
又唔係好平, 做乜要受啲咁既氣!!!!

沒有留言:

張貼留言