2014年2月12日 星期三

木糠蛋糕

就嚟情人節, 問起 KATIE 會整啲乜俾男友食,
(查實我都知佢廚藝麻麻, 所以先八吓)
佢話有諗過整蛋糕,
咁我話一齊去啲 BAKING SHOP 買料,
去到, 佢轉肽話想試吓整木糠蛋糕
由於擔心佢個成品, 我提議佢試整一次先

佢買咗淡cream, 加雜嘜瑪莉餅

到星期日收到佢 WHATS APP 問
唔知點解佢啲 CREAM 打起後出"奶"
吓?? 呢個餅已係低LEVEL 野嚟架啦喎.....
第二日佢帶返嚟俾我食,
意見係....個cream 太奶太"漏", 唔甜,
啲餅碎有大有細, 一啲都唔夠碎, 無咗"木糠" 既feel
不過尚算入到口....所以再試應ok 既
而佢出奶原因, 懷疑係佢打cream 打到油水分離,
由於啲油加埋啲煉奶, 先會變成奶

佢今日話再去買料嚟試, 希望成功啦~
 

**巧恐怖...出咗 "奶"***

 
唔係個天氣咁凍, 我會立即整份俾佢試
呢個做法係michelle 教, 真係超簡單.....
 
材料:
CREAM
煉奶
瑪莉餅

  1. 先將瑪莉餅打碎成沙狀, 備用
  2. 再將 CREAM 放入一大盤中, 用打蛋機打成尖峰 (如天氣熱要坐冰, cream 亦要雪過)
  3. 打好後加入煉, 混合好 (用膠刮而唔係打蛋機)
  4. 先鋪一層cream, 一層餅, 一層一層咁鋪, 放入雪櫃已可

沒有留言:

張貼留言