2009年9月4日 星期五

終於摸到阿 b 既郁動啦~

昨晚睇緊子華個 "絕代商驕", 唔知係咪自己睇得好開心,


我將隻手放o係個肚仔上既時候, 摸到佢郁個肚,


好似突然間跳多一吓咁, 即刻同老公講,


佢都即刻摸, 但佢百厭唔郁住, 好耐之後先郁, 但剛剛o係佢手指尾個位,


佢 feel 唔到


 


感覺好特別呀, 好想快 d 到 1 月見到你呀


4 則留言:

  1. 我仲未摸到呀!我驚呀!
    我應該可以摸到佢郁ga拿喎!我朋友細我3weeks,佢話佢feel到阿b 游水!我要問下醫生先得!
    [版主回覆09/04/2009 15:20:00]我老公成日話 feel 到佢撥水, 有次仲話聽到佢講野 (超誇張)
    通常18-22 週已經開始郁架啦, 你都應該好快

    回覆刪除

  2. Your Baby Can Read! 是首套專為嬰幼兒而設的學習閱讀英文教材 , 幫助兒童在幼嬰時期學習認字及發音 , 為學習英語打下良好基礎 .   “Titzer 博士的多重感官讀書方法 ”, 教孩子同一時間使用幾重感官來認字 , 這種多重感官的接觸與學習方法 , 能刺激小讀者腦部的發展 , 製造更多新的視覺 , 聽覺和身體腦細胞 . 而這此新腦細胞 , 可幫助提升將來的學習能力 .
    價錢: 港幣699 (5張your baby can read DVD, 1張父母指導DVD 1張, 1張配樂CD, 50張Flash Cards, 5本書, 白擦卡, 筆)
    包本地平郵 +掛號

    回覆刪除
  3. 恭喜晒~ 呢種感覺真係大過肚先明白架~ 好特別!

    回覆刪除
  4. 上個禮拜五夜晚突然個肚gi 呢咕噥,又唔係肚餓,後黎至發覺係佢係入面郁呀!haha
    仲郁得好勁!直到一郁就連郁幾野!

    回覆刪除