2009年9月6日 星期日

哎呀~發現咗有肚紋啦.......>.<



HELP~~~~
前晚沖涼o個陣見到右邊腰好似有兩條紅色痕, 但我無帶眼鏡睇唔清楚,
咁我第二朝起身帶番眼鏡睇.....omg....兩邊都有呀, 係妊娠紋呀....
我毎晚都有搽成個肚, 肚側, 胸...但就係無搽側腰,
偏偏就生o係o個度, 點解!!!!!!!

昨晚睇番錄起既 "貝多芬病毒", 毎逢 d 交響樂一出, 個 b 就係咁郁,
唔知同唔我毎晚播莫札特俾佢聽有關呢~
佢開始識得分邊 d 歌係交響樂喎 :)

同埋佢今日11 點幾就醒啦, 咁早呀你~

3 則留言:

  1. 原來肚紋係咁架..等我都多d留意下先.. 弊啦,,我都冇搽側腰架, 好驚呀! 你快d搽番果個位啦, 咪越黎越多架..
    你個b幾有音樂細胞喎~

    回覆刪除
  2. 原來係咁!我要返屋企check 真d!
    好少姐,唔明顯!唔好擔心!

    回覆刪除
  3. 小天使安祖娜2009年9月8日 下午2:22

    我現在係咁搽, 希望有用啦.....

    回覆刪除