2009年9月11日 星期五

廣華做第二次產檢

去咗廣華做第二次產檢, 全程快過打針
預約時間係11:40, 我唔駛 12:30 走得,
不過我量血壓時上壓成 150 幾, 心跳 9x, 姑娘話好高喎, 15 分鐘再 check 過 (如果唔係要等15mins, 可能我全程唔駛半個鐘添呀)
等咗差唔多 4 個字我先敢再 check, 之後上壓13x, 另一隻手 12x
我幾驚有妊娠血壓高呀 (唔記得係咪咁叫), 我唔想住院或者食藥呀

等咗一陣, 入去見醫生, 我問佢有無得做 u/s, 佢話我呢個階段係無架喎, 要做去私家做啦, 都係6xx 蚊之嘛 (我心唸我鬼唔知咩)

之後我訓上床, 姑娘按緊我肚時, 醫生讀我驗血報告我知, 佢講咗一大堆話我正常既野, 之後講咗句 "有德國麻疹", 我即刻大叫出來, 點知姑娘o係度笑, 話: 你打咗針架啦, 醫生話你係有德國麻疹 "抗體", 我先定 d

跟住佢用個儀器o係我個肚碌來碌去, 聽到 d 聲, 咁我問姑娘係乜野來, 佢話係 bb 郁動既聲來架, 醫生都話好似 d 火車聲咁. 事後問番老公, 佢話平時聽阿 b 都係呢 d 聲來, 聽到個心好感動呀 :oops:

最後攞番覆診紙, 點知同私家撞日小撞時間, 不過我都唔改, 最多先睇私家, 廣華遲 dd 先去, 橫掂都咁快

我行去搭車時行過波鞋街, 見到班警察圍住駕貨車, 我仲o係度係咁睇有乜事, 今日睇報紙先知早少少 (都係12點幾) 先有人跳樓....... :cry: 好彩我睇唔到咋, 我唔嚇得架

沒有留言:

張貼留言