2009年9月21日 星期一

孩兒既最新作息時間

孩兒呀孩兒,


你呢期好鍾意o係我食飽飽就開餐, 開親餐就係咁腳 young young, 好似好開心咁, 有時我都未食, 唯有叫你唔好郁住, 一陣先到你, 你婆婆仲以為我做乜o係度自言自語


 


有時對腳踢得開心得滯, 你爹爹叫你收歛吓, 你就好似識聽咁, 踢多一腳回應佢, 就收腳, 搞到你爹爹鬼咁開心


 


連做夜貓子既性格都似我, 毎晚都係咁打功夫, 係咁郁手郁腳, 你爹爹就會聽吓你做乜, 佢話你成日o係度噴水, 卜卜卜卜咁, 又好似同佢玩 "five", 你氹死佢啦


 


到臨訓你爹爹會錫完我就錫你, 你好似 feel 到佢同你講野咁訓教教豬


 


孩兒呀孩兒, 好想快 d 到 1 月, 可以見到你呀


3 則留言: