2009年9月7日 星期一

仲要追多個女??

星期六同奶奶食飯時, 老公同咗佢講我肚入面個孩兒係囝囝,


奶奶即時話, 咁咪追多個囡囉


我o係度唸, 呢個都未生, 你已經想我生下一個仲要係女,


老實講, 一囝一囡固然好啦, 就算係囝都係我既孩兒嘛, 係福氣嚟架


之後佢仲話有可能生兩個都係仔.......有時真係唔係好明佢想點....


 


佢話我好肥喎....剛剛去旺中買衫, o個個老闆娘先話我陀得好, 唔肥.....


老公仲話人地梗係咁講, 門面喎...都唔氹吓我


我陀咗 5 個月都係重咗 5 磅咋, 醫生都話理想呀


 


孩兒呀孩兒, 媽媽唔會餓親你, 會俾你食多 d 野, 當然, 亦都唔會 "撐" 壞你既


5 則留言:

  1. 老人家緊係想兒孫滿堂架啦..唔怪得佢地, 不過最後決定都係你地2公婆架姐..
    5磅又真係好fit喎...我而家11磅喇..係你既double呀!!

    回覆刪除
  2. 我99知我陀女,佢好似好安慰我咁話:唔緊要,大女好呀,好照顧屋企ga!haha 其實我真係like 女喎!haha
    不過佢咁講,意思都係覺得我會生多個?幸好同老公有共識,一個夠哂數!haha
    你一d 都唔肥喎,我上幾個禮拜磅,都重左8磅拉!唔好理o個d 人,大肚婆唔通要節食減肥咩!我燦硬你!

    回覆刪除
  3. 小天使安祖娜2009年9月8日 下午2:19

    THANKS~
    我同我 99 吔飯永遠都有種無形既壓力, 都唔好話一齊生活, 毎次都一定話 "雯雯, 你又肥咗喎~"
     
    呢兩個星期開始大食咗好多, 嚟緊個星期五會去廣華, 唔知會唔會大幅度升呢??

    回覆刪除
  4. 我有o左都而家都係重o左7磅,你5磅ok啦!老爺奶奶緊係想要多個孫女啦!聽完咪算囉!況且呢個都未生,最緊要呢個健健康康!

    回覆刪除
  5. 係呀!d 人成鬼日話你圓左!雖然自己都覺得係應該!但係個心都有d 銀住!好想話:你可唔可以唔好成日咁提姐?hahaha
    不過都有d 識講野d 既: 睇你以前個size,你家下六個月都算唔肥!hahah
    咁講都好過無拉!

    回覆刪除